Lite av allt möjligt...

2006-11-09 @ 19:22:09

Ja, jag lever, jag har bara inte bloggat på ett tag. Mycket har hänt och en del av de är läxor, faktiskt. Inte bara en läxa utan mer som ett ton. Behöver jag ens nämna ämnen? Näe, trodde väl det.

Avundsjuk är jag på min vän Emelie som har varit med sin mormor på bio och sätt Djävulen Bär Prada. Årets film, eller har jag fel? Jag har lust att se den, men samtidigt har jag lust att få se Borat - filmen.
En av filmerna blir det,vilken vet jag inte.

Efter att jag varit och pluggat hos min vän Nikita fick jag inte bara se ett rovdjur, utan tre (!). En mamma och två ungar. Väldigt söta var de, men jag var konstigt nog rädd för de (kan bero på att en av ungarna glodde ungefär hela tiden på mig. Hahaha!), så jag vände ryggen och gick till Nikita igen. Jag talade om för Nikita vad jag hade sätt och hon följde med mig för att "skrämma bort" de. Hahaha!

Btw, köpte även en tidning: Nya Succé. Överraskande nog kan fick man ett erbjudade från Cdon. Erbjudandet var att man kunde köpa två böcker och betala endast 39 kr ( + frakt). Böckerna fick man dessvärre inte bestämma helt själv.

Kommentarer
Postat av: Aino

Djävulen bär Prada är jättebra! Jag har sätt den två ggr...:$

Postat av: Sofia

Aino: Boken var ju bra så jag vet att filmer säkert är det också. ; ) Haha! : )

2006-11-09 @ 19:54:20
URL: http://rosette.webblogg.se/
Postat av: Nikita

Vi borde lungt se Borat IGEN (;

2006-11-09 @ 20:22:23
URL: http://nikitas.blogg.se
Postat av: Proma

Hihi, vi kan se på Borat! :D Btw, var de ju längesen vi träffades :)

2006-11-09 @ 20:24:48
URL: http://garderobenfull.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback