Hemma hos mysiga Carrie

2006-12-01 @ 21:51:42

Jepp, nu skriver jag om Carries hus från SATC - igen. Can't stand to keep it inside. Är det inte underbart? Jag vill också bo i New york. Närmare bestämt vid Madison Avenue. En dag ska jag faktiskt göra det. Flytta till New York, dåra.

Mest av allt gillar jag känslan som gör så att det ser stökigt, hemtrevligt, mysigt och fint ut på samma gång. Men det enda jag skulle ha gjort skulle isåfall vara att fixa köket lite roligare. Det ser ganska tråkigt ut, tycker inte ni det? Om jag måste välja ett av nedanstående rum skulle det lungt vara Sovrummet. I mean, ser det inte bara för bra ut?


Åh, jag vill dit, jag VILL dit!

Hemma hos ...
Bilder: HBO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag vill också bo där! Det är så fint där.

2006-12-01 @ 22:12:42
Postat av: Sofia

RE: Johanna
Jag håler med dig totallt! ;)

Postat av: Emelie

Haha, jag vill också bo där! Hittade också bilderna, och det är väldigt fint fastän det är lite "stökigt". Men det verkar hemtrevligt. :)

2006-12-02 @ 11:25:12
URL: http://basic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback