En långsam page

2006-12-17 @ 12:38:18

98065-167

Tänk att det tog så lång tid
för Sofi Fahrman att klippa page! Det var ju hon som tjatade på att hennes läsare (därav mig) skulle klippa page Á la Nicole Richie hösten 2005. Tänk att det tog henne ungefär ett år att flippa bort det blonda svallet. Hahaha, lite roligt, om man tänker efter.
Men resultatet blev mega snyggt. ;)

När jag var i Turkiet klippte jag inte exakt page, men jag klippte lite kortare än vad jag brukade ha. Nu är det snart dags för mig att klippa bort de utslitna topparna.  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon är toksnygg i page!

Postat av: Sofia

RE: Amanda
Det tycker jag med. Ett riktigt bra val! ;)

2006-12-17 @ 15:03:34
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback