Turkiet-inlägget

2006-08-15 @ 11:17:40


Hihi, dålig rubrik, va? Men ni får nöja er iallafall.. Här kommer det ni alla väntat på: Turkiet - köpen:



Det blev inte alls som jag hade trott: det blev mindre saker, vilket kan vara bra, så att man inte släpar hem en massa + att man får "Turkiet-pengarna" sedan när man kommit hem av mamma och pappa.
Listan på vad jag önskade mig från Turkiet finner du här.

 Bild 1 En vägg dekoration som jag fick för 20 kronor. Nu passar den in till de andra som även hänger på väggen och kommer från Turkiet.

Bild 2 Armband, armband och ännu fler armband. Ja, det blir inte så värst många när jag har gett alla mina kompisar var sin, ungefär. Notera att jag har fler på utsidan och hade ingen lust att få me alla : P

Bild 3 Jag hade ju hoppats på en kvitlad väska från Turkiet, men det erbjöd de inte mig, eller jo: de försökte lura mig att köpa en väska för 30 Euro. Hur blåst tror de att jag är? Men istället fick jag en annan väska, nämligen en fejk Longchamp. Den fick jag för 10 Euro vilket motsvarar drygt 100 kr. Dyrt, men ganska bra kvalite. De sa även att det skulle vara läder på tygstycket som hänger, och det ser faktiskt ut att vara läder.

 Bild 4 Vad skulle världen vara utan mina kära vänner M&M´s? De är så crispga. Mmm, ska nog ta och hämta några stycken redan nu, eller inte. Det är ju trots allt morgon.

Trots alla 50 myggbet och alla nyrika ryssar (ta inget illa upp) med string och näsan i vädret så är jag väldigt nöjd med semestern. : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina saker! :)

2006-08-15 @ 19:41:13
Postat av: Sofia

Tack! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback