Jesicca Simpson - dum blondin?

2006-08-07 @ 16:04:35

Reese attackerar Simpson



Witherspoon vill ”kasta dolkar” på henne

Reese Witherspoon är på krigsstigen. Hon menar att sångerskan Jessica Simpson medvetet spelar "dum blondin".
  – Det gör mig vansinnig.
   Skådespelerskan, som vann en Oscar för "Walk the line", har själv drivit med sin image som "dum blondin" i "Legally blonde"-filmerna. Men nu har stjärnan fått nog.
  Reese Witherspoon vill kasta dolkar på Jessica Simpson för att hon spelar "söt och dum". Witherspoon går i taket av Simpson.
  – Att skapa en ikon av någon som säger "jag är söt och dum, är inte det gulligt" gör mig vansinnig. Min mormor kämpade inte för att min generation ska säga att det är kul att vara dum, säger Reese till Entertainmentwise.

Enligt mig så kan Jesicca ibland "leka" dum blondin. Men jag tycker även att hon ibland kan vara bra på att sjunga, så så länge hon är bra på att sjunga, så duger hon för mig.

Källa: Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Hanna

reese är söt! ;)

Postat av: Sofia

Hanna: Ja, faktiskt. Hennes barn med : D

2006-08-10 @ 10:46:13
URL: http://skonhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback