Skolfotografering

2007-09-30 @ 12:48:15

Som ni ser så skiner solen så fint här i stockholm. Den kom precis på fel dag för mig. Hade behövt den igår. Idag ska jag plugga, ta en sväng till centrum och köpa viktiga saker såsom present till Dita och iPodskal (ett sånt i silikon) och senare efter det där med centrum ska jag hem och fixa mig inför imorgon då det är (tada) ... SKOLFOTOGRAFERING.
Alla dessa år har jag inte blivit nöjd med mig själv (jag räknar mest från sexan och uppåt. I de lägre klasserna var jag liksom liten, så det spelar igen roll) på skolfotona, men i år har jag bestämt mig för att det ska bli skillnad. Jag ska inte överdriva med smilet som jag alltid råkar gör, haha. Sen ska jag inte heller spänna ögonen so damn mycket. Jag ska vara naturlig med ett litet smile. Yes.

Klädmässigt har jag funderat på ett par sneakers i vitt, svarta leggings, svart kläning & örhängen i guld eller med typ mönster. Vad tycker ni om det? Har tvekat lite på svart på skolfotot, men det kanske kan funka. Hm, vi får se. Kanske ändrar mig på vägen. Men en dagens outfit kanske ni får imorgon.

Kommentarer
Postat av: jytte

På cafe :)
Jag bli aldrig nöjd jag heller men tror jag vart bra i år (hoppas iaf) Lycka till Kram

Postat av: melika

jag har skolfoto på fredag.. jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! usch! :|

2007-09-30 @ 18:19:14
URL: http://melikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback