Hjärtan

2007-09-29 @ 14:14:29

Ända sen jag var liten har jag haft en speciell förkärlek till hjärtan. Det som ligger bakom det är hur jag var som lite, alltså jag var ju ingen pojk-flicka. Jag hatade att klätra i träd, röra på maskar och gegga ner mig. Jag föredrog istället att rita, göra pärlhalsband/armband, leka med dockor och höra sagor.
Yep, så var det. Och jag är nog lite så även nu också. Jag kanske inte leker med dockor eller så i den här åldern, men jag håller mig mer till "tjej" saker.

Anywaaaaay, inlägget var inte menad att handla om vad jag gillade/gillar att göra, utan om ett par fina små ting jag tror jag ska slå till på. Nämligen ett par hjärtörhängen från H&M. Jag är helt fast i de. Vad det är som lockar vet  jag fan inte, men kanske det att det är hjärtan?
Runt 40 spänn kostar de hos H&M.

148935-2001
(de åt vänster är de jag vill ha, men jag vill dock ha de i guld. Jag passar ju bäst i guld)

Bild: Kenza

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Killsaker" är ju också kul! Tycker jag i alla fall. ;D
Var nog själv lite av båda när jag var liten, fast mest åt det tjejiga hållet kanske. Typ 75% eller mindre. ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback