Hej snyggingar!

2007-09-15 @ 17:16:11

image510

Kolla vad jag hittade! Ett par schnygga skor från just Din sko. De var ju coola. Skulle passa skitbra nu till hösten med leggings, skinnjacka och en klänning. Men är faktiskt lite tveksam på om de skulle passa med jeans. Kanske lite, men jag vet inte..
Tror nog att de är sånna där legging/strumbyxor-skor. Meaning att man typ bara använder de till just det.

För den intresserade kostar de endast 200 kr. Kanske, kanske slår till på de. Fast jag vill ju också ha ett par slitna converse i någon färg eller ett par slitna sneekers.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Dom var snygga faktiskt..

Postat av: hedvig

jo jag tror de skulle passa helt okej till jeans :)

2007-09-18 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback