Avis

2007-09-30 @ 22:26:07

Jag måste erkänna att jag är lite avis på min brosa som imorgon ska börja sin prao som varar i två veckor. Jag kommer ihåg att vi hade prao i två dagar i sexan och det var typ skitkul. Inte nog med att även att det var på ett apotek, utan jag var även med Emelie. Gud vad kul vi hade det, haha.
Men jag ser fram emot två veckors prao nästan termin. Men vart ska man praoa är frågan? Så fort jag får veta datum ska jag ut och leta. Kanske ringa runt och så..

Men sen vill jag även ha ett jobb vid sidan om. Typ som att vara barnvakt. Men vafan, ingen behöver ju barnpassning av de jag känner. Komigen people, ta ledigt en dag och låt mig ta hand om era barn, haha.
Men sen; hur ska man bli barnvakt? Alltså ska man sätta ut lappar eller vadå? Skulle nog kännas lite konstigt att göra det iofs.

Kommentarer
Postat av: Melika

Jag måste också börja vakta barn eller nått, I need the money! Haha.
Men jag har ingen aning om hur man ska göra.
Jag hade tänkt sätta upp lappar på typ Delhaize (ICA), men det känns lite läskigt att då kan vem som helst ringa en liksom...

Postat av: Sofia

Melika: Haha, precis vad jag tänkte. Lite scary liksom.

2007-10-01 @ 16:06:05
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Ellen

vi ska praoa i april.. det ska bli kul :)

2007-10-01 @ 17:03:47
URL: http://blondepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback