Vad jag behöver mest är en munkjacka.

2007-10-19 @ 20:50:32

Om inte flera. Jag har med tiden insett att jag verkligen, VERKLIGEN behöver en/flera och att de är nästan det enda som man verkligen inte kan hata i garderoben.
Först och främst vill jag ha en grå, sen kanske en svart och kanske om nå månad eller nåt kan jag ju köp en mörkblå. Haha, det känns som om jag kommer gå runt i de 24/7 om jag köper allihop. Men jag vill ha!
Lånade ju Nikitas stooora sköna och gick runt i den en bra bit av dagen. Så jävla skön den var!
Men den här månaden tror jag att jag bara har råd med en efersom jag måste köpa 516851513536 andra saker (det känns iaf som det) , haha. En av de är en vinterjacka. Jag vill inte ens prata om det, hatar vintern ör att man måste stressa sig genom att leta efter. Och aldrig hittar man någon perfekt. Men vinterskor är ju ännu jobbigare. Jag köpte typ mina en vecka innan vintern var slut. Smart där.

image578image579
Någon av de här ska jag nog köpa. Båda är från H&M Divided, men jag tror den till höger kommer sitta bättre eftersom den åt vänster var skitkort i längden. Konstigt, men typiskt Divided. De får mig att känna mig som en giraff (fast med lång överkropp ist för hals) eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag måste så också ha en! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback