Känner att jag måste skriva det här

2007-10-09 @ 19:11:08

Genom Kenzas blogg hittade jag Livs blogg. Liv är 20 år gammal och hon fick bröstcancer när hon var 19 år gammal. Cancern har snabbt (nu snackar vi några månader) spridit sig till en stor del av hennes kropp.
Imorgon kommer Liv somna in vid 20:00 tiden. Jag är helt tårögd, alltså! HON ÄR 20 ÅR! Imorgon kommer hon somna in! Jag känner inte tjejen, men vad mer än ledsen kan man vara trotts det?

Men Liv är inte den enda som somnar in - det gör även 15-20 kvinnor VARJE DAG. Kan ni fatta det? Allt för att man inte kommit på botemedlet till just bröstcancer. Vill du vara den som sjänker pengar så att man kan forska om det och kanske tillochmed komma på botemedlet? Gör det! 20 (ynka) kronor kostar rosa bandet och finns att köpa överallt nästan, bl. a. pressbyrån.
Komigen människor, det är er skyldighet att hjälpa till! Var inte snåla och köp någt annat för den tjugan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen vad hemskt.. sånt är så sorgligt :/ men jag köper iallafall rosa bandet.

2007-10-09 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback