Allra sista OC avsnittet

2007-05-20 @ 21:03:48

image354

Okej, jag tror jag dör. Det absolut allra sista avsnittet visades på femman för bara ett tag sen. Jag dör. Jag menar, OC har blivit en del av mitt liv och nu är den slut. SLUT! Jag känner mig nu som ett ledset barn. Well, life can be a bitch sometimes.

Men allt slutade väl bra? Julie fick koll på sitt liv och tog därmed examen och fick en son med Frank, Ryan & Taylor blev tillsammans igen, Summer och Seth gifte sig (JA, äntligen!) och Kirsten & Sandy tog och flyttade tillbaka till Berkley, där de kände sig mer hemma, och fick en dotter.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Alltså det var inte sådär man trodde det sista avsnittet skulle vara efter att sätt den första säsången. hela sista säsången var misslyckad men det var ett helt okej sista, man fick äntligen svar på gamla frågor!

Postat av: Sofia

Joanna: Hah, ja.. typ.
Jo, precis.. sen gick det ju bra för de ;D

2007-05-26 @ 11:02:37
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: frida

saknar det sååå :(

2007-05-30 @ 19:02:36
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback