Tisdag, 13 Mars

2007-03-13 @ 20:04:42

Jupp, idag är det ju den 13:e. Fan vad snabbt hela det här året kommer gå. Okej, men det känns bara som det nu. Denna dag gick däremot väldigt segt. Många långa raster var det ju. Alltså skööönt.
Vi slapp typ den sista lektionen (Ma/no profilen) på ett vilkor - att vi fick en hemmauppgift med oss. Okej, ska man vara tydligare så blev det faktiskt två. Man ska ha skrivit om en fågel och en fisk tills nästa Tisdag. Det låter enkelt, men det lär ju ändå inte vara det.
Men dagen bestod ju inte bara av skola, utan jag, Nikita och Emelie var också i centrum en stund i väntan på Nikitas piano. Jag har bestämt mig att inte köpa nått typ en vecka frammåt (tills den 20:e). Men vi hittade ändå inget speciellt, så vi satte oss på donken och hade pommes frites-kalas istället. Haha! Men efter Nikita gått till sin piano så skulle jag och Emelie hem, men på vägen blev det så att jag följde med Emelie och hemma hos henne åt vi och kolla på film. Vardagsmys :D

Ha en fortsatt braig dag. ;D


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin banner du har! :D.
ååh, den ser jättefin ut. ;D. men alla bilder och så :D.

Postat av: Sofia

Johanna: Haha, tack så mkt ;D

2007-03-19 @ 19:31:55
URL: http://rosette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback