SOMMARLOV!

2007-06-13 @ 17:53:41

Yeeeeeey. Låt mig bara skrika. Det är sommarlov. Jag har nu officielt gått ut sjuan. YEY! Sommaren 2007 - HEEEEEERE i come!

Avslutningen var i alla fall lite lame. Det är verkligen synd att niorna har slutat. Jag och många andra kommer verkligen att sakna de. Men sen fick de inte en så värst bra avslutning. Om jag hade bestämt hur man skulle ta farväl av de skulle det vara att ta upp de på scenen i aulan och ge var och en en ros, hah.


  1. Amanda <3 bullar
  2. Söta Nikita & Emelie <3
  3. här har vi en bild på mig och Emelie. Jag tar typ kort ;P
  4. Vi bad Nikita stå där för att få ett kort på våra älskningsnior. ;D
  5. Girlsen. Skitsöta allihopp! (;
  6. Jag lär mig att äta en bulle, hahaha!
  7. VI KOMMER SAKNA NIORNA ASMKT!
  8. Om man anstränger sig kanske man ser mig på scenen. Tog nämligen emot ett diplom ;D

MER BILDER HITTAR NI I MIN BILDDAGBOK - http://sofius.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer verkligen sakna en mycket speciell person. :(

Postat av: hedvig

trevlig sommar :)

2007-06-14 @ 16:27:49
Postat av: Emelie

Vad äre för bild? ;O Den tredje alltså...

2007-06-16 @ 00:25:17
URL: http://www.modette.se/Basic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback