Me want!

2007-01-25 @ 19:30:06

1234_77.jpg

Långkalsonger på vintern är inte alltid så bekvämt, därför föredrar jag strumpbyxor bättre. När jag ska har på mig en klänning i skolan brukar jag börja med att ha på mig ett par vanliga strumpbyxor, sen ett par leggings och sist ett par svarta strumpor. Och trrots det kan det vara lite kallt ändå. Men om man ska på fest är det ju kul om man har ett par strumpyxor, och inte leggings, right?
Anyway, de på bilden kommer från Vero Moda och kostar för tillfället 10 kr. Skynda fynda, people!
Bild: Carolina

Kommentarer
Postat av: aenigma

Jag skulle lätt köpa på mig 10 par om jag var i närheten av ett vero moda som sålde dem för 10 kronor. För de går ju alltid sönder och det är härligt med nya, fräscha par utan noppror på. Men nu har jag inte ett sådant vero moda i närhenet (fast jag ska kolla i åre imorgon!).:D

Postat av: Sofia

RE: aenigma
Precis, billiga strumpisar kan var skit, men för en tia är de alltid värda att köpa ;D
Hoppas att du hittar de :)

2007-01-25 @ 20:53:08
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback