mode-illustrationer

2007-02-27 @ 17:08:49

98065-236

Då jag inte bloggat har jag faktiskt nästan glömt bort att gå in på style.com. Men häromdagen så var jag inne och kikade lite och tillslut fann jag ett bildprojekt som Style hade gjort med mode-illustrationer som designerna till några av de olika märkena hade gjort inför deras kommande kollektioner.
Jag blädrade och valde sen ut mina favoriter. De flesta bilderna var fantastiskt fina och väldigt inspererade. Om man bara målade så fint...

Dagens önskan: Ge mig händer och tålamod som kan göra så att jag målar så fint som de som har målat bilderna ovan. Bohemicas händer skulle inte heller vara så fel...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka härliga illustrationer.

Postat av: Elin

Mhmm, bilderna är sjukt snygga. Skulle inte skada med lite bättre ritkunskaper för min del :P

2007-02-27 @ 20:04:54
URL: http://ragnhild.blogg.se
Postat av: Sofia

RE: Amanda
Verkligen. Me like them!

RE: Elin
Haha, du förstår mig ;D

2007-02-28 @ 11:46:50
URL: http://rosette,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback