Comeback?

2007-02-27 @ 16:25:54

Är jag tillbaka? Jag vägrar nästan tro det jag själv, men nu måste det väl ändå vara så? Jo, ok.. I'm BACK! Under tiden då jag inte bloggat har det faktiskt hänt en massa. Allt kan jag inte säga nu, men det kommer dyka upp lite i nästan varje inlägg.

Anledningen till att jag slutade blogga och tog en paus var ju att jag kände att jag inte fick den respekten jag förtjänade av många runt omkring mig som inte tog mig på allvar. Många undrar ju säkert nu om jag har tagit i tu med det och svaret är faktiskt ja, till en viss del. Allt kan man ju inte heller ta i tu med på en gång, utan man måste ju ta ett steg i taget - vilket jag fortfarande gör.

Jag måste även erkänna att jag verkligen har saknat att blogga. Det har varit svårt och jag har ibland velat skriva ett inlägg eller två. Nu får man hoppas på det bästa och försöka dra ett streck över det hela som har hänt. Gud, vad skönt att vara tillbaka!

Ha det bra!
Sofia


Kommentarer
Postat av: Liv

Ibland behöver man en paus :-) Helt tillåtet. Hoppas saker och ting blivit bättre av din paus iaf!

Postat av: ellen

Vad skönt, nu lägger jag tillbaks dej som favorit igen. Hoppas att allt är jättebra, jag komemr till sthlm i morgon men jag tror inte att jag hinner träffa dig:( Vad tråkigt!
___________________________________________________

2007-02-27 @ 19:49:00
URL: http://www.blondepearl.blogg.se
Postat av: Sofia

RE: Liv
Ja, precis.. Sånt händer ;D Tack :)

RE: Ellen
Haha, tack :D Jo, du allt är nog bra, jättebra ;D
Gud, vad synd. Jag som saknat dig :( Det får bli någon annan gång då ;D

2007-02-28 @ 11:52:56
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback