Äntligen blev den min, bara min :)

2007-02-28 @ 21:54:09

Yes, nu har jag äntligen köpt kläningen som jag suktat efter ett tag nu. Jag lade undan den i måndags och idag, när jag och Emelie var i Centrum passade jag på att hämta den.
Lika fin var den som första gången jag såg den. Klänningen har två halv-diskreta fickor som gör den skitfin av någon anledning. Att den är gjord av 100 % Bomull gör den inte sämre heller. Förresten så går det knappar ända från urringningen till - ja, slutet av klänningen.
På bilden kanske man inte ser den så bra, men jag har inte orkat ta kort på den med min kamera än.. Kanske får bli imorgon. ;D Nu ska jag i alla fall gå och kolla på Grey's Anatomy: Complications of the Heart. Au revoir!

98065-242
Bild: Indiska

Kommentarer
Postat av: lenie

gud vilken fin layout du har :O

Postat av: Sofia

RE: Lenie
Tack så mycket :D
Din är också skiiitfin! :)

2007-03-03 @ 23:25:29
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback