Ung08 igår & kanske en stund idag

2007-08-16 @ 11:03:34

Glömde ju berätta om igår då vi var på Ung08. Egentligen hände det inget VÄLDIGT speciellt, utan det var mer hälsa på folk, prata & gå runt. I slutet hade jag och Nikita tänkt utmana varandra på nån dansgrej som de hade i ett tält, men när vi kom dit skulle de stänga. Hah, så typiskt, eller hur?

Vi tänkte kanske gå dit idag en kort stund kanske, eftersom jag ändå ska till tandläkaren som ligger i stan. Men sen ska jag även köpa nåt till Emelie, eftersom hon fyller år om fyra dagar.


UPDATE:
Det blev ingen Ung08 idag, istället gick jag runt själv i stan och höstshoppa och spanade lite. Tog med mig en hel del hem, men eftersom jag glömde kameran i Nikitas väska så kan jag inte visa upp de idag, men håll ut! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback