typ kreativ? iaf lite

2007-08-21 @ 20:35:42

Har typ inte gjort något speciellt alls idag. Bara vilat ut hemma i lägenheten och inte tagit ett steg ut. Mest duschat, fixat håret (typ plattat lite), suttit en hel del framför datan och rensat och fixat i rummet. Det sistnämda känns så skönt att göra, eftersom jag spenderar en hel del av min tid hemma i rummet. Vad jag menar är att jag måste trivas.

Appropå mitt rum så måste jag snaaart ta en tripp till IKEA och köpa lite smått nödvändiga saker. Fast först måste jag komma på ett sätt att tjäna pengar. HE-HE.

Nu ska jag i alla fall vara lite mer kreativ och sy. Först ska jag sy klart ett par gardiner, sen ska jag aknske sy upp en klänning som jag fått av mamma.

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag fixade i mitt rum igår. idag började jag skolan..
men det känns okej. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback