Kista med Proma och Richa

2006-09-02 @ 20:49:48

Idag var jag i Kista centrum med Proma och Richa (Promas kompis och min smink docka = P).
Det första jag rörde med mina händer var några presenter, som jag fick av de. En söt kylskåpsmagnet där det stog något (har glömt, och är för lat för att gå och kolla  = S = P) och en balong där det stog grattis,
o s v.  Snällt, tjejer!

Tiden går snabbt, när man har roligt, right? Så gick det i alla fall för oss. Jag kan bara säga att det blev lite shoppat. Jag vet vad ni som läst den här bloggen ett tag tänker: "hade hon inte ett löfte?", 'Och då måste jag bara berätta att jag skiter i den här "regeln". Den är ganska löjlig, om man tänker efter.

Gillar man att shoppa, så gör man det!

P.S. Bilder kommer kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nikita

haha you go girl , shoppa på du bara

Postat av: Sofia

Nikita: haha, Yes i will! : )

2006-09-03 @ 11:30:29
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Proma

Shoppaholic , javisst ;)

2006-09-03 @ 14:45:48
URL: http://garderobenfull.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback