Gårdagens shopping i stan

2006-09-23 @ 13:07:38

Igår var jag, Nikita, Emelie och Erika (Emelies lillasyster) i stan. Det var jättekul. Bara lite krävande om man har 10 kilo på axeln (böcker och sånt). Emelie hittade rätt så mkt grejer. Erika likaså, men jag bara en grej (!) och Nikita inga grejer.
Gosh, i fell sorry for her (and me). Men Nikita ger inte upp: idag ska hon tydligen shoppa i centrum.
You go girl! Never give up! Tihi! : )
Det jag köpte var en likadan hårklämma som jag 'tappade', fast i en annan färg. Den är ganska fin och enkel, tycker jag. 19.50 :- gick för den. Not much.
Btw, jag köpte även en fruit-cooler från 7-eleven. Alla måste pröva dem (Fruit-cooler och Café-cooler). Mumms!


98065-92

Kommentarer
Postat av: Nikita

Haha , klar man inte ger upp never ever baby (;
Men imorgon blir det VERKLIG shopping med dej och Emelie (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback