Tack för inspirationen, Gina Tricot

2006-12-25 @ 13:38:44

Efter första (och kanske sista) acrylkoftan från Gina Tricot förstog jag att jag inte gillade deras material. Men det finns alltid undantag.
I sommras t.ex. så var jag i ett stort behov av sköna leggings. Jag kunde inte hitta de som skulle vara sköna, av bra material och perfekt längd, alltså de perfekta enligt mig tills jag gick in på Gina Tricot. Där hängde de; de perfekta legginsen. Utan att tänka ut om jag skulle ha de så sprang jag till kassan och köpte de.
Ja, där var alltså min leggings berättelse. Hahaha! Men det jag menar är alltå att man kan hitta udda perfekta saker i en butik med dåligt material. ;)

Men meningen med inlägget var inte bara min lilla berättelse, utan en liten hyllning till Gina Tricot för att de gjort en sån fantastisk skiss på två tjejer i underbara outfits. När jag ser skissen blir jag sugen på att gå till Gina och köpa allt som finns där (d.v.s det fina).


Kommentarer
Postat av: karin

fin blogg du har:)

Postat av: Sofia

RE: Karin
Man tackar, man tackar ;)

2006-12-25 @ 16:04:18
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Proma

Var inte jag med då? Du tvekade lite ibörjan eftersom du ville ha korta leggings.

2006-12-26 @ 11:12:08
URL: http://garderobenfull.webblog.se
Postat av: Sofia

RE: Proma
Nepp, du var inte med exakt, men jag ringde dig och prata med dig, sen gick vi nån annan gång och då pröva du de. ;) Ojojoj, vilket minnne man har ;)
Jajamensan. Först tvekade jag, men efter ett tag så älskade jag de som de var ;)

2006-12-26 @ 17:28:58
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback