I min väska!

2006-08-23 @ 20:45:05

98065-38

För första gången visar jag upp innehållet i min väska. Utbudet varierar från dag till dag...
Väskan är en fejk Longchamp, som jag köpte i Turkiet.
  • Mönstrade plånbok/neccesär: Här har jag alla mina småsaker. Ibland har jag mina sedlar här, eftersom de inte får plats i min mini-plånbok
  • Blommig mini-plånbok: Här har jag mina småmynt. Väldigt gullig är den!
  • Leopard-mönstrat paraply: Den är superviktig att ha med. Utan den skulle jag vara blöt, t.ex. idag. Jag brukar byta paraply, för att jag har en gullig med tecknade katter på.
  • Stiftpenna: Viktig sak, speciellt nu när skolan börjar!
  • Mobil: Behövs det ens säga något?
  • Nycklar respektive lås: Just nu får låset vara med på bild, men annars kommer den ju att hänga på just skåpet. Den fina rosette-nyckelringen förstärker nycklarna ; )
  • Rosa anteckningsblock: Kan vara bra att har till vardags. Jag brukar behöva papper och penna nära mig, ganska ofta.
  • Bok: "En shoppaholics bekännelser". Väldigt underhållande, och bra skrivet. Boken är också bra att ha i väskan.
  • Läppsyl: Just nu har jag det prisvärda läppsylet, från Åhlens.
Bild: Privat - Jag



 


Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

snygg bag + innehåll kram J

Postat av: Sofia

Vintage*Jessica: Tack! : )

2006-08-26 @ 23:07:28
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback