Tröstshopping? Ehm.. Tröttshopping

2007-05-02 @ 19:22:27

Okej, jag är trött. Skittrött om jag ska vara riktigt ärlig. Sov kanske en timme i natt. Sen ska man vakna 04:45 på grund av fågelskådning med MA/NO profil. Hemskt.
Skulle hem direkt efter skolan, men var tvungen att gå och kolla på bikinis liiite snabbt. Hittade inte exakt en, men jag hittade däremot en klänning. En svart klänning. Ja, svart är jag typ beroende av, vilket inte är så bra, men jag skyller alltid på att svart är stilrent, haha.
Anyway, den var på rea och kostade endast 49 kr. Den kommer från allas våran Gina Tricot.


Kommentarer
Postat av: Nora

Snygg klänning och rolig rubrik :)

Postat av: hedvig

men palla gå upp tidigt för fågelskådning >.<

jag är typ likadan med svart ;) och skyller på att det funkar till allt.

2007-05-05 @ 02:34:46
Postat av: Sofia

Nora: Haha, tack (;
Hedvig: Ja du, jag tänkte samma sak jag med.

2007-05-06 @ 15:04:39
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback