Hej, jag tycker att det är kul att pröva kläder!

2007-05-06 @ 17:32:20

Det kan ibland vara tråkigt att sitta hemma och bara vara framför datan, och speciellt på en söndag. I och för sig är det så majoriteten gör på en söndag, eller?
Gick i alla fall till centrum en väldigt kort stund för att bara kolla runt.
Hittade två roliga plagg hos Åhlens som jag bara var tvungen att pröva. Av de var den ena en grön/vit snygg klänning för 250 kr och den andra en topp som var på rean och kostade 149 kr. Gillade plaggen men jag tror jag skippar de ändå. Men det är i alla fall kul att pröva kläder, haha!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Nej vilken härlig. den apricosa alltså! fast 149 är lite för mkt för mig just nu. ska springa ner till våran åhléns och kolla om dom har den billigare här ^^

Postat av: Sofia

Ellen: Ja, verkligen ;D Ja, samma här. Är allmost pank. Gör det du! (:

2007-05-06 @ 18:48:52
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: hedvig

gillar verkligen den gröna!

2007-05-07 @ 02:48:01
Postat av: AmandaB

Bra pris på Åhlens. Sånt gillar jag ;) :D

2007-05-07 @ 16:57:16
URL: http://amandabacktorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback