allmänt onödigt

2007-05-13 @ 21:04:23

HEEEEEEJ.
Sorry att jag inte skrivit här på ett tag, har faktiskt inget att skylla på. Jag har vart lat, i och för sig. Men whatever. Nu är jag tillbaka och därför kan jag ju bara passa på att skriva ett onödigt inlägg.
Det är söndag, och jag har verkligen softat hela helgen. Kollade på melodifestivalen igår och det var.. halv tråkigt? Är inte den typen som älskar shlager, men jag ger det i alla fall en chans - VARJE år.

Idag tog jag det alldeles lungt och vart hemma, kollat på repriser och hjälpt mamma med tvätten. Men jaja, nu börjar det bli drygt.

Det var faktiskt smart av mig att ta det lungt den här helgen. Varför? Jo, för nästa vecka ska jag göra en massa roliga saker. Bland annat gå på bio med Nikita och gå på Nrj in the park med en massa vänner.
Skitkul
ska det bli. Och inga mindre än SNOOOOOOOOOOOOOK kommer på konserten. Jag blev skiiiiiit glad när Nikita sa att de skulle komma.

Let's continue detta dryga inlägg med att jag snart kommer att få pengar. Fredag om man ska vara precis. Har faktiskt redan planerat vad jag ska inverstera i. Här är listan, people.
  • Två Linnen/t-shirtar
  • Nya solglasögon, då mina är borta. BUUUHUUU
  • En klänning i en härlig färg - hallonrosa
  • En klänning till skolavslutningen
  • En bikini överdel
  • Foundation
Intressant, huh? NOT. Men hursomhelst, här tar inlägget slut.

Kommentarer
Postat av: Ellen

snook. jipppieeeeee! just det.. kom på att jag inte bor kvar längre :/

Postat av: Sofia

Ellen: Hahahhaha (: Du är rolig!

2007-05-26 @ 11:08:44
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback