Vårkänslor

2007-03-11 @ 16:36:01

Snart så är vintern helt borta. Wooohoo! Jag har under de senaste månaderna gått och tjatat på att jag vill ha vår och sommar så snart som möjligt. 
För några dagar sen märkte jag att det hade blivit mycket ljusare om dagarna (och kvällarna, för den delen).
Vädret är till och med skönare. Visst, man kan inte bara gå i en tunn jacka än, utan man måste ha en halsduk på sig, men snart så tror jag att man slipper halsduken. 
När vädret blir skönare och dagarna ljusare så blir jag inte bara piggare utan även gladare och rörligare, vilket är bra för då slipper jag känna mig onyttig.

Då jag hade tråkigt kom jag faktiskt inte på något bättre än att göra ett vår kollage på paint. Ok, nte världens bästa, men den duger. Alltså ska kollae handla om hur jag vill se ut en väldigt solig vårdag. Ok, kanske en kofta skulle hänka på, men för att göra situationen skönare struntar vi i den.
Ja, ni ser själva vart sakerna kommer ifrån.

98065-267

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback