Utvecklingssamtal

2007-03-21 @ 19:43:57

Ok, är det någon mer än jag som hatar utvecklingssamtal? Jag tycker att det är så läskigt att sitta där för man vet aldrig hur det gått för en själv i skolan och det enda man gör är att le och försöka att inte se frustrerad ut.
Men sen när man kommer ut ur klassrumet så är man lättad. Phew, vad bra det gick, tänker man och är väldigt stolt över hur bra man jobbat under terminens gång. Kanske det ända man fick negativt var pratet, som exakt ALLA lärare hade konstanterat.

Kommentarer
Postat av: Eddie

Haha, nä utvecklingssamtal är ingen höjdare! Hade det själv nyligen...

Postat av: hedvig

du skriver så bra min vän :)

2007-03-22 @ 05:42:14
Postat av: Anonym

Jag hatar utvecklingssamtal, jag börjar nästan gråta så fort dom säger nåt dåligt om mig.. inte likt mig.. :P

2007-03-22 @ 09:13:21
Postat av: Sofia

Eddie: Haha, hur gick det för dig då?

Hedvig: Aaaw, vad snällt. Tack! (;

Anonym: Haha, man kan verkligen bli helt anorlunda på utvecklingsamtal, sen ar man ju också en förälder med sig som man måste förklara allt förså att det inte missupfattas, då lärarna har en fömåga av att överdriva. (;

2007-03-22 @ 19:07:46
URL: http://rosette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback