Om jag vore ett litet barn...

2007-03-06 @ 20:05:22

Om jag vore ett litet barn skulle jag gärna vilja ha den sockersöta klänningen med prickar och söt krage från H&M. Riktigt söt, ju! De söta fickorna var också väldigt fina och smarta.
Jag kommer ihåg när jag var liten att jag typ aldrig hade ett plagg som inte hade fickor. Jag älskade fickor och ville ha det på nästan alla plagg. I fickorna brukade jag samla på en massa småsaker.

Förresten, visst är hon på bilden skitsöt? Guuuulligt blink. Tihi! :)

149 Kr på H&M, om det nu är nån som skulle råk komma in i de. Haha ^^,
Om jag vore ett litet barn

Kommentarer
Postat av: ellen

AAAA, jag ska köpa en sån till brorsan Eddie ^^ Nä jag skojja :P
Den var skitsöt, vi får sy varsin i vuxen modell.

Postat av: Sofia

Ellen: Hahaha ^^, Precis, vi får gå och köpa tyg och verkligen fixa och trixa tills vi får en sån söt klänning.. om jag bara var så aktiv :P :/

2007-03-06 @ 20:38:45
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback