Nicole - numera blondin med pannlugg

2007-03-23 @ 12:48:49

Okej, jag vet inte ett dugg vad jag ska tycka om Nicoles nya frisyr. Eller jo, kanske lite. Tycker då att pannluggen inte ser så smickrande ut på henne, för det känns lite trist på henne. Hon passade ju liksom skitbra i sne-lugg, tycker inte ni det?
Över till hårfärgen... Jag tyckte hon passade i de där som hon hade förut (Brun, chocklad brun och ljusbrunt) och inte såhär blont. Men hon skulle iofs ha kunnat passa i det, men isf skulle hon ha lite kortare.
Näe, jag är fortfarande osäker, men det kanske bara beror på den här bilden, eller?
VAD tycker ni?

Kommentarer
Postat av: lenie

usch nej, inte alls snyggt!

Postat av: Ellis

Jag ser typ inte ett crap:) Haha men det ser ut att vara skitsnyggt:)

2007-03-23 @ 19:50:37
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Anonym

EXTENSIONS!

2007-03-25 @ 18:02:30
URL: http://arderoben.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback