"Men vänta, det är väl lördag idag?"

2007-03-18 @ 20:29:34

 Alltså shit, vad snabbt helgen går. Veckan är seg och helgen snabb. Är det gud som vill straffa mig eller är det bara jag som halicunerar? Men jag som verkligen njöt som om det var lov.
Aja, men om drygt en vecka till blir det ju helg, eller hur? Go positiva Sofia! Dessutom är det ju bara två dagar kvar tills man får pengar. YEEES! Hittills har jag kännt mig som en fattig student då jag inte haft pengar på typ två veckor. Eller jo, jag har ju haft, men jag har valt att spara de (JA, det är verkligen sant!).
Bra, nu är jag inte bara positiv utan även sparsam!
Haha, snart måste väl nyttig också stå med på listan? Men sen ska man ju inte heller vara för sparsam, utan man ska leva livet som om det inte fanns någon morgondag, right?

Anyway, såhär har min helg då sett ut:
Lördag: Hjälpte mamma lite med tvätten på morgonen, sen var jag hemma och hade tråkigt i väntan på att resten av familjen skulle komma hem för att vi sedan skulle åka vidare till kusinerna i Enskede dalen. Väl i dalen så hade vi kul och umgicks med släkten. Faster som även är frisör fick lov att klippa min lugg lite så att den blev mer sne.
Vi var där ett bra tag och det var verkligen kul.

Söndag: Hade inget planerat till idag utan hade bara tänkt att chilla lite i soffan eller nåt, men icke sa Nicke.. Emelie ringde nämligen mig och bad mig om hjälp med hennes rum. Hon hade nämligenskitstökigt i rummet av någon anledning. Och alla vet vad mans ka göra när man har stökigt i rummet, va? Ringa Sofia!
Jag hjälpte henne och vi hade faktiskt kul medan vi städade. Vi hann faktiskt även ta några roliga bilder. Haha! ^^,

Kommentarer
Postat av: ellen

Nice helg... jag förlorade en auktion på tradera = tråååkigt.
(l)

Postat av: Sofia

Ellen: Haha, tack tack (;
Oj, vad tråkigt ;/
Vad var det för något du förlorade?
puss

2007-03-22 @ 19:25:30
URL: http://rosette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback