Internationella kvinnodagen

2007-03-08 @ 22:29:18

Yes, idag är det den Internationella kvinnodagen. Den har ju firats på ett och annat sätt.

Hur som helst så började dagen med en massa långa lektioner i skolan som var kind of dryga. Trotts det försökte vi alla vara positiva och låta skoldagen rulla, vilket det faktiskt gjorde.

Efter skolan småsprang jag och Emelie mot t-banan för att sedan komma så fort som möjligt till stan där middag och biokväll väntade. Jag vet att många nu tycker att det låter konstigt med en biokväll mitt på en vardag men faktum är att jag vann biljetter till en film kallad Alpha Dog av The voice. Men innan filmen skulle vi ju såklart äta, vilket vi försökte göra på ett ovanligt ställe, men till slut så hamnade vi på McDonalds. Typiskt! Men man ska ju inte klaga - det var ju trotts allt gott med lite fett då & då.
Vi, som inför bion hade tänkt att dela på en stor popcorn gjorde inte det då våra magar protesterade. Trotts allt ville jag inte gå in i biosalongen tomhänt så jag sprang in på pressbyrån och köpte lite godis.

Filmen var jättebra och en liten recension kanske kommer inom kort.


Kommentarer
Postat av: ellen

Nä:P Vad kul:D Vann du? Hur då?? Jag vill också vinna.

2007-03-09 @ 16:08:54
Postat av: Sofia

Ellen: Jepp, jag vann ;D Jag var inne på deras hemsida och där skrev jag upp mig och några dagar senare får jag et mail där det står att jag får ta med mig en kompis på förhansvisningen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback