Inför våren och sommaren...

2007-03-02 @ 14:08:28

Ja, jag vet. Typ alla bloggare/bloggerskor har gjort denna lista som jag är väldigt sent ute med, men jag struntar i det för jag behöver verkligen skriva upp den. Listan bygger sig på vad som behövs i min garderob och så. Enjoy? ;P

Jeans/byxor: Jeans.. Ojdå. Jag behöver en hel hög av de. Jag är typ den människan som hatar att pröva jeans i affarer. Varför vet jag inte, men det håller iaf på att bli en fobi :/  Jag måste bli bättre på att köpa jeans! Kanske jag skulle behöva ett par mörka, blå stuprör, ett par mörkgråa och kanske ett par mörkblåa/svarta.
Klänningar: Hittills så har jag ju precis köpt en svart från Indiska och en grå a-linjerad med empirre skurning från Gina Tricot. Kanske en till? I såfall tror jag nog lite på den lila som kom från H&M's ekologiska kollektion. Mer klänningar blir det nog. ;D
Kjolar: Jag suger på att köpa kjolar. Varje gång jag försöker slutar det i en klänning. Helst skulle jag nog vilja ha en svart kjol á la H&M's beauty & the geek kollektion. Men vänta, det är juu typ en sån jag syr på syslöjden. Haha!
Jackor: Min älskade svarta babydoll (?) jacka från H&M används nu och kommer att göra det ett bra taf till.
Skor: Jag behöver nya skor, luuungt. Skulle inte banga flera söta ballerinas till Sommaren/hösten, då det är typ min favoritsort på skor. Men sen skulle jag nog allt vilja köpa ett par bekväma och fina pumps eller ett par ankleboots.
Koftor/tröjor: Hm, svår.. Såg ju en fin randig tröja från Gina Tricot för nån vecka sen, men jag vet ju fortfarande att jag behöver mer än bara en. Luuungt. Vilka det blir vet jag inte. Kanske en kofta?
Väskor: Jag behöver en ny väska. En bayswater skulle absolut inte vara fel, men nu måste man ju tänka på sin budget. H&M brukar ju få in ett par söta.. Eller Åhlens?
Blusar & Toppar: Blusar vill jag nog ha några till sommaren och toppar är jag i stort behov av. Vad jag vet är att jag kommer shoppa många saker från den här kategorin!
Huvudbonad: Jag skulle kunna behöva en basker, flera diadem och till sommaren sjalar anpassade till håret (kommer inte ihåg vad de heter ;P)
Övrigt: En bikini i typ svart eller mörklila och ett par solglasögon.

Vad som bör införskaffas i någorlunda prioriteringsordning: byxor/jeans, t-shirts, tröjor, skor, väska, solglasögon. Äh, jag kommer nog inte följa den här ordningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback