Hej, jag är avundsjuk.

2007-03-09 @ 17:42:03

Visst, jag är en dålig sparare (notera: väldigt dålig), och jag försöker verkligen spara lite varje månad, men lyckas aldrig. Kanske max en tjuga, men det är inget att ens nämna.
Jag måste verkligen, verkligen blir bättre. Nikita (som nu är i England. Avundsjuuuk) är en skitbra sparare och sätter gränser på hur mycket hon lägger ner varje månad och så. En vacker dag ska jag bli som henne, men nu, i skrivande stund kan jag ju nämna en grej som gör mig avundsjuk som jag-vet-inte-vad. Det är när bloggerskor hittar skitsnygga fynd för ett jättebilligt pris till. Jag, som är typ pankpank blir såååå avundsjuk.
Gosh, jag måste ta och sluta köpa allt på en gång. 


Bild 1: Kjol, 29.50 kr från H&M rean. Fynd gjord av Amanda.
Bild 2: Skor, 98 kr från H&M. Fynd även gjord av Amanda.
Bild 3: Ännu en kjol, 29.50 kr från H&M rean. Fynd gjord av Emma.

Bilderna kommer ju såklart från Amanda & Emma. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia, du är dålig på att ringa :/

// Proma

2007-03-09 @ 19:55:33
Postat av: hedvig

ja! fast man blir kanske ändå lite glad för deras skull :)

ballerinorna var söta.

2007-03-09 @ 22:48:45
Postat av: Sofia

Proma: Sorry, jag är verkligen. Men jag lovar, jag SKA bli bättre på det. Promise.

Postat av: Sofia

Hedvig: Jo, precis det blir man ju ;D
Aa, eller hur? Skitsöta!

2007-03-10 @ 11:18:03
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Sofia

Proma: sorry :(
Hedvig: Precis, det blir man ju! :D

2007-03-11 @ 12:38:53
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback