Du kan aldrig gömma dig för läxförhören...

2007-03-22 @ 19:35:21

Näe, verkligen inte. Jag har i alla fall försökt med det hela den här veckan, men idag så måste jag verkligen ta i tu med de, verkligen. Imorgon är ju också läxförhöret, så det går ju då inte att skjuta up det nån' mer.

Sen måste jag bara avsluta det här kortkorta inlägget med att säga Hej då till min älskade vän Nikita som åker till Dubai imorgon till och med en vecka framåt. Kommer verkligen att sakna dig, honey! Puss <3

Update 23/3:
Igår när jag precis skrivit klart inägget fick jag värdens migrän. Hemskt. Jag tog alvedon och så men det hjälpte inget alls. Sov till och med från kl. 20.00 till 21.30 för att sedan kunna må bättre, men nej... migränen var inte borta, så jag hann inte plugga eller nåt. Sen har jag jätteont i magen också. Allt detta resulterade i att jag fick stanna hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback