Ballerinorna, alltid lika söta

2007-03-14 @ 16:59:23


Alla skor ovan kostar 180 Kr.

Efter skolan gick jag lite snabbt in i Farsta centrum. Jag letade inte efter nåt speciellt, men kikade bara, med tanke på att jag bara var där en kortkort stund. Blev lite småchockad när jag såg att Scorett flyttat till Vilage's lokal. Bättre är det i alla fall. Appropå skor så sprang jag också in till Din sko för att ja, bara spana om det kommit några fina vårskor än, och ja, det har det faktiskt gjort. Precis när jag kom så var personalen klara med att hänga upp ballerina skor på krokar. Ballerina skorna var som vanligt söta och jag verkligen vill köpa ett par så snart som möjligt. Gå in i butiken och spana, det finns flera söta, men jag tog bara dessa med i bloggen. 
Förresten, prisen är inte alls farliga. Verkligen inte. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

älskar ballerinaskor :)

Postat av: dtv

Vilka gillar du bäst av skorna?
Jag gillar de lila!

/L

2007-03-14 @ 17:59:37
URL: http://amima.blogg.se
Postat av: Sofia

Sofia: Join the club ;D

dtv: Hm... 1,3,4,6,7. Haha ^^,

2007-03-14 @ 18:50:16
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Anonym

hej, fin blogg:)
jag har precis gjort min blogg och jag undrar hur jag gör för att få en annan "bakrund" på bloggen istället för dom som finns att välja på!?

2007-03-18 @ 20:27:16
Postat av: Sofia

Anonym: Du går till "redigera stilmall" och sen till backround och där kommer du se en rad där det står en adress. Där klistrar du in koden till bilden. Alltså adressen ;D

2007-03-19 @ 19:25:48
URL: http://rosette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback