Att tjockisäta är inte alltid okej, Sofia!

2007-03-11 @ 12:17:43

Ok, igår så var hela släkten (ok, inte hela med två familjer då) hos oss för att dels fira mammas födelsedag och för att bara umgås. Mamma, som älskar att laga mat och baka, gjorde typ 500 rätter och 500 efterrätter. Really, det kändes som det.
Jag går alltid på fällan till att smaka på de flesta sakerna och i slutet är det jag som mår mest illa. Nu sitter jag i alla fall här och känner mig väääldigt onyttig, jag måste ta i tu med min kropp för jag går inte på dans eller nån annan sport och jag orkar inte vänta tills nästa termin; jag BEHÖVER träna nu nu nu!


Tips på nåt man kan hoppa in på nu? Anyone?

image263
Gott? Well in the end it's not!

Kommentarer
Postat av: Em

Var det inte vi som skulle börja träna tillsammans? ;P Eller i alla fall dansa? :)

Postat av: Sofia

Em: Jo, det var det.. Men vi suger på att söka in oss på nån kurs. ^^

2007-03-11 @ 12:36:01
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej sofia!
Samma här, jag äter så mycket onyttigt. Men just nu går jag på yoga och typ värsta intensivpassen på töntiga friskis och svettis. Tyvärr är det typ det ändå stället där man kan träna.. Även om det är mest med gubbar och gummor.. :P
Saknar dig, jag ska kanske upp till sthlm i helgen.. nästa helg alltså. Men bara kanske. Vi kan ju höras på msn.

KRAM o PUSS ELLEN

2007-03-11 @ 13:01:52
Postat av: Sofia

Ellen: Hej hej! :)
Åh, jag vill ju också gå på det! Är det kul då? Haha, jag gick på töntiga Friskis jag med förut. Saknar di med! Åh, hoppas vi kan träffas då! :D
PUSS & KRAM

2007-03-11 @ 15:24:52
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Elin

Man kan ju simma om man vill. Då behöver man inte gå på någon kurs.

2007-03-11 @ 16:27:17
URL: http://speedofsound.blogg.se
Postat av: Sofia

Elin: Jo, det är ju sant! Gratis är det ju också för mig då jag har ett slags kort ;D

2007-03-11 @ 19:48:42
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback