Snart så...

2007-06-25 @ 14:41:28

Hello people! Jag tänkte bara lite snabbt säga att jag lever. Har tyvärr inte bloggat på ett tag. Har faktiskt haft bättre för mig. No hard feelings, haha! Om jag ska vara riktigt detaljerad har jag faktiskt varit med Emelie och tillochmed sovit över hos henne. Det har ju såklart varit kul!
Är iofs fortfarande hos henne. Och gissa vad? Vi ska snart äta frukost.

98065-413
Emelies farmor och farfars hus

Och snart ska jag även följa med henne upp till hennes farmor & farfar då de har föreslagit att jag ska få följa med eftersom de har träffat mig ett par gånger. Snällt. Vi ska närmare bestämt åka upp dit med buss den 1/7 för att stanna där i sex dagar, alltså kommer vi hem den 6:e. Jag ser verkligen fram emot det!


JUSTE, idag fyller ju faktiskt Camilla år vilket betyder att det är min födelsedag om fem dagar. GRATTIS! Och sen är det ju Kroatiens nationaldag, haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag längtar också. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback