Must-haves

2007-06-22 @ 14:56:48

  • Snygga bruna shorts? Oh yes!
  • En t-shirt från Cubus som hade coolaste trycket
  • två linnen i fina färger från Åhlens
  • Ett linne från Indiska i typ grönt
  • En klänning. Vet inte riktigt vilken jag vill ha men bara nån.
  • Ett par skor. Och med skor menar jag ballerina skor.
  • Ett par flip-flops från Lindex
  • En mascara står väldigt högt på listan.
  • En snygg väska från Indiska, tack
  • Vad som skulle behövas till kyliga sommarkvällar är verkligen en kofta. I grått.
  • Sandaler med snörning. Niiiiiice.
  • känner att jag måste köpa en kjol. Kanske en sådan med paperbagwaist.
  • Det känns som om jag verkligen behöver ett fint halsband.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Om du ska köpa en mascara så tycker jag att du borde köpa En från dior. antingen Diorshow eller Blackoute. De är lite dyra, men värda att satsa på. ;)

2007-06-23 @ 10:30:21
Postat av: Sofia

Jasmin: Jo, det funderar jag faktiskt också på att köpa. Eller en från Lancome. Har prövat de och de passar mina ögonfransar bra! Men jag vill ändå testa en såndär klassiker från Maybelline ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback