Min Grillfest 21/6

2007-06-22 @ 22:36:15

Har inte skrivit något om det i bloggen, men igår (21/6) hade jag en grillfest/grillkväll eller vad man väljer att kalla den. Den ordnade jag för att fira min födelsedag (som är den 30/6) och bara allmänt sådär en junikväll. Det var i alla fall skit trevligt.


(Dita & jag *1, Emelie & Nikita grillar *2, De jobbiga ankorna *1, Nikita hoppar på mig då jag gör en halv-vig rörelse *1)

Vi hade en hel strand för oss själva, vilket kan bero på att folk undviker att grilla när det ser ut som om det ska regna (vilket det gjorde när vi skulle börja gå hem). Men det var skönt.
Man fick den där frihetskänslan, ni vet, den känslan att man bara kunde springa runt och runt och skrika utan att någon skulle veta om det, ja.. förutom kompisarna då.


(Gisella i sjön *1, some people *1, Nikita goes Jackass *1, marsmallows, yummie *1)

Sammanlagt kom det runt elva personer, men några gick hem tidigare av olika anledningar.
Juste, snälla som alla var så fick jag presenter! Jag kan ju visa upp några här på bloggen sen. Men det var typ väldigt många smycken, lite smin och sådär, några skönhetsprodukter och lite till. TACK ALLIHOPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback