Dagens shopping 26/6

2007-06-27 @ 15:29:07

Egentligen borde jag döpa om rubriken till dagarnas shopping då jag inte bara shoppade idag, utan även den 24:e också. Men whatever, detta inlägg ska inte bli så långt, här är i alla fall det jag köpte:


En blå tröja för 30 kr hos Indiska, Röd & vit topp/kort klänning för 49,50 styck hos Gina, Tofflor (som jag funderar på att lämna tillbaka trotts att de är skitsöta) för 49,50 från H&M, ett rött diadem för 5 kr (!) hos Indiska, en XXL Herr t-shirt som används som kort klänning med uppvikta ärmar för 50 kr hos Jack&Jones.

+ en bh med Kermit tryck (skitsöt) för 49,50 (!), ett grönt band/diadem för 7 kronor hos H&M, en stickad sjal från Indiska för endast 10 kr och ett par söta trosor för 29,50 hos H&M.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste nog också ha en sån där grå t-shirt! ;O
Fast just nu måste jag fixa klart i mitt rum och så, vilket är anledningen till att jag inte kunde följa med er till centrum. ;/
Men tofflorna? Fick jag köpa dem? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback