28 Juni

2007-06-28 @ 20:29:36

Värdelös rubrik, jag vet. Men kom faktiskt inte på något bättre.

Idag är det ju faktiskt Torsdag, vilket betyder att det är två dagar kvar till min födelsedag och tre dagar kvar till Hälsingland. Känns inte exakt som om vi ska åka dit om bara tre dagar. Men det ska vi!
Borde nog faktiskt ta och packa snart. Men det får jag väl gör på dagen innan vi åker, för jag hinner inte på lördag eftersom hela familjen ska till mina kusiner i kista. Vi ska ha släkt träff (eller inte? haha) och fira min födelsedag som är just på den lördagen.

Ja, där var lite kort om de närmaste dagarna. Men nog om det.
Idag var jag faktiskt även i centrum med Nikita och Gisella. Det var roligt. Vi träffade en massa som vi känner, men det var ju också kul, hah! Köpte faktiskt en klänning från JC som jag är ganska kär i. Bild(er) på den kommer att dyka upp senare.
Känns verkligen skönt nu när jag inhandlat en massa de här senaste dagarna. Det känns som om jag är klar med all shopping inför marocko. Okej, nästan i alla fall. Tror att jag behöver ett par bruna shorts, ett linne, en klänning och ett par flipflops, sen är det klart. Yes!


(Skor från Lindex, 99 kr, Klänning från JC, 125 kr)


Glömde ju fkatiskt att berätta att jag fick ett par snygga skor från mamma igår. Jag har faktiskt gått runt och letat efter prickt sånna. Och bilder på de kommer då också snart.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, då får du väl packa imorgon då eftersom det är på söndag vi åker. ;)

Postat av: hedvig

nice skor!! ;)

2007-07-07 @ 13:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback