I'm back people!

2007-07-07 @ 20:14:59

Nu är jag i Stockholm. Om det nu skulle vara intressant. Kom faktiskt hem redan igår. Det var ju skitkul däruppe, men det var synd att vi inte kunde bada nåt alls. Typ.
Men vi shoppade lite istället. Det var kul! ;D En sak som dessvärre inte var kul var när vi åkte tillbaka till Stockholm. Jag dog. Hade alla slags värker PLUS att jag kände mig spyfärdig hela tiden. Inte kul.

Kanske lägger ut några bilder från hälsingland senare, för nu ska jag dra och se HEEEEETINGEN Channing Tatum i Step up.
98065-439
Förgyll min kväll, Channing!

Kommentarer
Postat av: Nikita

en fråga sofia, vad hände med jag lovar o ringa dej det första jag gör när jag vaknar nikita planen ?
& step up is like the best movie evaah so enjjoy (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback