Tröst shopping

2007-01-29 @ 19:59:48

Jag är sjuk. Ja, igen. Allt måste nog berott på att jag, Em, och några andra från festen bestämde oss för att luffa lite ute, på kvällen (fråga mig inte varför :P). Vi gick runt och runt ett kvarter, sen gick vi upp för en backe och åkte pulka utan pulka (hur konstigt det än låter. Haha!), rent av nöjets skull.
När vi för andra gången gick upp för backen sa jag till Em "Em, vi kommer bli sjuka! Hur mycket ska jag sätta på det?". Och här är jag nu: sjuk och snorig som f*n.

Jaja, får väl vara hemma imorgon och se detfrån den possitiva sidan, som Cassandra sa: "haha, men då kan man unna sig glass & godis, det är väl nice - eller?". Jupp, visst är det det ;D.

Anyway, idag så var jag och Em i centrum (as usual), för att vi hade vägarna förbi och för att jag hade sätt, för ett tag sen, ett par finfina blåa manchesterbyxor på Elin Kling, som kom från Cheap Monday, och jag hade hittat ett par (för kankse nån vecka sen) som var bär-lika de. De fanns hos Gina, och dessutom på rean! Först tvekade både jag och Em på om vi skulle köpa de, men vi slog till på de ändå.
99 pix för ett par jätte fina blåa manchesterbyxor är väl inget man tackar nej till?

Förresten, kommer ni ihåg att när man var liten brukade man nästan alltid ha med sig ett läppglans/läppbalsam i olika smaker från Lucky Lips? Jo, de finns fortfarande kvar och är fortfarande lika billiga och bra. Själv köpte jag en i Strawberry, medan Em köpte en i Bubble Gum.
En oskyldig sköldpadda för 29 kr på rean hos Parrafine var inte heller nåt man skulle vilja lämna kvar i butiken, så den följde också med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback