Lite tjejigare, lite roligare?

2007-01-27 @ 10:13:22

98065-211


Jaså, så nu ska Vans bli lite tjejigare. Vanliga vans brukar inte exakt vara i ballerinaform, men det är de här. Nice work, Vans! 
Skorna finns att köpa på Delias. Om de fraktar till Sverige är jag lite osäker över. Men de kanske till och med kommer till Sverige?

Just nu har jag ett par fake vans, som tyvärr är min enda räddning nu när snön har kommit. Jepp, det är helt sjukt, men jag hittar inte ett enda par stövlar som är bra och inte läcker och samtidigt väldigt stylish. DAMN!
Om ni har lust kan ni väl hjälpa mig? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har också bloggat om dom för ett tag sedan :) Och ja delias shippar till Sverige, men jag tror att det blir ganska dyrt med frakt + tull..

Postat av: Sofia

RE: Jupp, såg det ;D
Precis, det kostar ju en anning...

2007-01-29 @ 15:01:03
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback