Klänningen som skriker SOFIA

2007-01-25 @ 20:20:03



För ett tag sen så såg jag en bild på en en tjej från Oslostil, och jag blev förälskad. Alltså i klänningen som hon bar  ;P. Sen hade jag läst hos Linn att den kom från H&M och kostade drygt 400 kr.Vid det tillfället viste jag att jag inte skulle kunna köpa den. Jag menar, 400 för en klänning? Så mycket är jag inte beredd att disponera på en klänning, med tanke på att jag inte jobbar och känar pengar.

På bilden ovan bär även Elin Kling klänningen, fast i ljusgult.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Aw den är så snygg den klänningen, och 400 kr kan tyckas dyrt men för en klänning är jag beredd att offra vad som helst:)

Postat av: Josefine

söt design!

2007-01-26 @ 19:18:36
URL: http://coctaildeluxe.blogg.se
Postat av: Sofia

RE: Ellis
Jag är nästan beredd att offra jag med, men ändå... nåt känns fel. :/ :P

RE: Josefin
Tack, tack :D

2007-01-26 @ 20:43:00
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback