Brukar du...

2007-01-03 @ 21:44:50

Titta på dig själv i spegeln: Jepp, always. Varför inte liksom? Haha!
Gnälla: Om det inte är något jag gillar så ja
Skrika: Ja, när nått skrämmer mig.
Sova: Jepp, alltid. Jag sover på direkten också, vilket gör det bättre ;D
Ha ångest: Lite då och då
Skada dig själv med flit: Nej?
Ta mediciner du inte borde ta: Nej? 
Vilja dö: Nepp, lever livet ;D
Drömma mardrömmar: Ibland
Ta droger: Nej, men alvedon? Hahaha!
Försöka vara annorlunda: Varför skulle jag?
Klä dig i svart: Ganska ofta
Gå till kyrkan: Nepp
Gå i skolan: Ja, alltid. Även om man inte alltid orkar.
Röka: Nej
Ljuga: Små lögner kan komma då  och då. :P
Hata folk: Hata?Nej, men kanske tycke lite dåligt om
Lita på folk: Det beror på vem. Mina nära och kära: Ja!

Kommentarer
Postat av: me

rolig lista!

Postat av: Sofia

RE: me
Tycker du? Själv tycker jag den var lite sådär halv tråkig. ;)

2007-01-04 @ 12:23:24
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback