Året som har gått - i en lista

2007-01-01 @ 18:03:31

Listan snodd från Ellen.

Skorna: De skorna som används flitigast är välmina ballerina (som jag inte har på bild) och ankelbootsen från tyskland.
Frisyren: Jag försökte ha utsläppt ett tag, men den blev håret längre och jag som är så lat har inte gått och klippt mig än. Måste göra det snarast. Men sen har jag klippt snelugg. Nice ;)
Väskan: En massa väskor har jag haft det här året så jag är inte säker på vilken jag gillar mest.
Solglasögonen: Mygg-solisarna från H&M.
Plagget: Klänningen. Lungt. Har verkligen börjat gilla klänningar mer och mer.
Musiken: Christina aguilera och Justin Timberlake. Men sen ett par andra. ;)
Boken: Chiclitteratur, därav "En shoppaholics bekännelser" och "Djävulen bär Prada". Good stuffs. ;)
Beautyproudukten: Rougen? Eller kanske mascaran? Båda kanske. Haha!
Smycket: Så många fina smycken det här året så jag vet inte exakt. ;)
Stilförebild: Chloë Sevigny, Ashley Olsen, Peaches Geldof och Ebba von Sydow för sin snygga vardags och feststil och Elin Kling.
Resmålet: Turkiet. Så många bra minnen därifrån. Vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Ah klänningen är lugnt det bästa plagget och jag hoppas det kommer fortsätta så! Btw, vilken jättebbra låt du har på bloggen..namn?:D:D

Postat av: Sofia

RE: Ellis
Jeppsi, viss är det? Låten heter "Dancing in the moonlight". Jag kommer ihåg den från en av Eva och Adam filmerna. Tihihi!

2007-01-02 @ 17:56:12
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback