Friluftsdag med spinning och dans

2007-02-09 @ 17:25:31

Jepp, idag var det inget mindre än friluftsdag. Jag som brukar hata dessa dagar gjorde dessvärre inte det idag. Egentligen ska jag nog inte skriva dessvärre, utan hellre dessbättre, vilket det var. Vem vet, jag kanske kommer att bli den människan som till och med längtar efter friluftsdagar. I och för sig skulle det ju inte vara något dåligt, då man är som mig - lat.

På denna friluftsdag hade alltså jag och några till valt att spinna på förmiddagen och dansa aerobics/funk/step-up på eftermiddagen. Vad jag hade trott om Spinningen (något som jag aldrig prövat på förut) var långt ifrån det som det var in real life. Vad jag menar är att det var roligare än vad jag trott. Faktum är att jag och resten av mina kompisar funderar på att till och med börja på spinning.

Jag tycker att de som inte har testar spinning någon gång borde verkligen göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback